Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/495
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарна, Христина Василівна-
dc.date.accessioned2017-11-22T11:34:34Z-
dc.date.available2017-11-22T11:34:34Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn2227-2844-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/495-
dc.descriptionБарна, Х. В. Діагностика ціннісного ставлення до книги у старших дошкільників / Х. В. Барна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки. - Луганськ : ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2013. - №13(272). Частина 1. - С.54-59.en_US
dc.description.abstractЗдавен книгу сприймали в народі як найвищу цінність, передаючи від покоління до покоління, як символ зв'язку з Духом і символ єднання душ. Зміна пріоритетів, новітні інформаційні технології витіснили книгу до другорядних джерел інформації, що привело до розриву традицій й відповідно до духовного зубожіння суспільства. Цьому сприяли також, певною мірою, й застарілі методики роботи з книгою в дошкільному закладі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseries№13(272)-
dc.relation.ispartofseriesЧастина 1-
dc.subjectціннісне ставлення до книгиen_US
dc.subjectстарші дошкільникиen_US
dc.titleДіагностика ціннісного ставлення до книги у старших дошкільниківen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
001.pdfДіагностика ціннісного ставлення до книги у старших дошкільників394.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.