Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/495
Название: Діагностика ціннісного ставлення до книги у старших дошкільників
Авторы: Барна, Христина Василівна
Ключевые слова: ціннісне ставлення до книги
старші дошкільники
Дата публикации: 2013
Серия/номер: №13(272)
Частина 1
Краткий осмотр (реферат): Здавен книгу сприймали в народі як найвищу цінність, передаючи від покоління до покоління, як символ зв'язку з Духом і символ єднання душ. Зміна пріоритетів, новітні інформаційні технології витіснили книгу до другорядних джерел інформації, що привело до розриву традицій й відповідно до духовного зубожіння суспільства. Цьому сприяли також, певною мірою, й застарілі методики роботи з книгою в дошкільному закладі.
Описание: Барна, Х. В. Діагностика ціннісного ставлення до книги у старших дошкільників / Х. В. Барна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки. - Луганськ : ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2013. - №13(272). Частина 1. - С.54-59.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/495
ISSN: 2227-2844
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
001.pdfДіагностика ціннісного ставлення до книги у старших дошкільників394.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.