Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4932
Title: Управління комплексом маркетингового просування продукції промислового підприємства
Authors: Чепа, Мар’ян Йосипович
Keywords: просування продукції
маркетинг
підприємства
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Метою роботи є вдосконалення науково- методичних засад управління комплексом маркетингових комунікацій промислових підприємств. Відповідно до поставленої мети було визначено такі завдання: систематизувати поняття маркетингових комунікацій та на цій основі запропонувати визначення синтезованих маркетингових комунікацій та маркетингової комунікаційної політики промислового підприємства; дослідити підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій та розвинути їх за рахунок розширення критеріїв; розробити та обґрунтувати методичний підхід до формування комплексу просування промислового підприємства; розвинути методичний підхід до планування маркетингової комунікаційної діяльності промислових підприємств; сформувати систему оцінювання ефективності комплексу просування та визначення результату діяльності промислового підприємства; сформувати теоретико-методичний підхід до вибору маркетингової комунікаційної стратегії промислового підприємства; удосконалити організаційно-економічний механізм маркетингової комунікаційної діяльності вітчизняних промислових підприємств
Description: Чепа М. Й. Управління комплексом маркетингового просування продукції промислового підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / М. Й Чепа; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 88 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4932
Ebben a gyűjteményben:Untitled

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Management_ of_ a_ complex_ of_ marketing_promotion _of_ products _of_ an_ industrial_ enterprise.pdfУправління комплексом маркетингового просування продукції промислового підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»673.07 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!