Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4923
Назва: Сутність клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу
Автори: Качур, П. О.
Кручак, Людмила Володимирівна
Ключові слова: концепція маркетингу
клієнтоорієнтованість підприємства
маркетинг
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Качур П. О. Сутність клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу / П. О. Качур, Л. В. Кручак // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.201-203
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4923
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_essence_client_orientation_company_principles_marketing.pdfСутність клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу754.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.