Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4923
Название: Сутність клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу
Авторы: Качур, П. О.
Кручак, Людмила Володимирівна
Ключевые слова: концепція маркетингу
клієнтоорієнтованість підприємства
маркетинг
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Описание: Качур П. О. Сутність клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу / П. О. Качур, Л. В. Кручак // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.201-203
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4923
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_essence_client_orientation_company_principles_marketing.pdfСутність клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу754.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.