Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4922
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorДимчинко, Анастасія Тимофіївна-
dc.contributor.authorКручак, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-02-26T07:47:38Z-
dc.date.available2020-02-26T07:47:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4922-
dc.descriptionДимчинко А. Т. Сутність маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки / А. Т. Димчинко, Л. В. Кручак // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.194-196en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectекономіка підприємствen_US
dc.subjectзовнішні ринкиen_US
dc.titleСутність маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринкиen_US
dc.typeArticleen_US
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
The _essence_ of _marketing_ innovation_ when _entering _the_company_ in_ foreign_markets.pdfСутність маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки1.01 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!