Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4922
Назва: Сутність маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки
Автори: Димчинко, Анастасія Тимофіївна
Кручак, Людмила Володимирівна
Ключові слова: маркетинг
інновації
економіка підприємств
зовнішні ринки
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Димчинко А. Т. Сутність маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки / А. Т. Димчинко, Л. В. Кручак // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.194-196
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4922
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The _essence_ of _marketing_ innovation_ when _entering _the_company_ in_ foreign_markets.pdfСутність маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.