Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4922
Title: Сутність маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки
Authors: Димчинко, Анастасія Тимофіївна
Кручак, Людмила Володимирівна
Keywords: маркетинг
інновації
економіка підприємств
зовнішні ринки
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Description: Димчинко А. Т. Сутність маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки / А. Т. Димчинко, Л. В. Кручак // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.194-196
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4922
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
The _essence_ of _marketing_ innovation_ when _entering _the_company_ in_ foreign_markets.pdfСутність маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки1.01 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!