Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4922
Titel: Сутність маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки
Autoren: Димчинко, Анастасія Тимофіївна
Кручак, Людмила Володимирівна
Stichwörter: маркетинг
інновації
економіка підприємств
зовнішні ринки
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Димчинко А. Т. Сутність маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки / А. Т. Димчинко, Л. В. Кручак // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.194-196
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4922
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The _essence_ of _marketing_ innovation_ when _entering _the_company_ in_ foreign_markets.pdfСутність маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки1.01 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.