Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4922
Title: Сутність маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки
Authors: Димчинко, Анастасія Тимофіївна
Кручак, Людмила Володимирівна
Keywords: маркетинг
інновації
економіка підприємств
зовнішні ринки
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Description: Димчинко А. Т. Сутність маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки / А. Т. Димчинко, Л. В. Кручак // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.194-196
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4922
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The _essence_ of _marketing_ innovation_ when _entering _the_company_ in_ foreign_markets.pdfСутність маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.