Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4920
Назва: Особливості використання вірусного маркетингу
Автори: Кіш, Д. І.
Гаврилець, Олеся Василівна
Ключові слова: особливості використання
концепція маркетингу
вірусний маркетинг
маркетинг
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Кіш Д. І. Особливості використання вірусного маркетингу / Д. І. Кіш, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.203-205
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4920
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_using_viral_marketing.pdfОсобливості використання вірусного маркетингу926.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.