Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4920
Titel: Особливості використання вірусного маркетингу
Autoren: Кіш, Д. І.
Гаврилець, Олеся Василівна
Stichwörter: особливості використання
концепція маркетингу
вірусний маркетинг
маркетинг
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Кіш Д. І. Особливості використання вірусного маркетингу / Д. І. Кіш, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.203-205
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4920
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Features_of_using_viral_marketing.pdfОсобливості використання вірусного маркетингу926.84 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.