Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4920
Title: Особливості використання вірусного маркетингу
Authors: Кіш, Д. І.
Гаврилець, Олеся Василівна
Keywords: особливості використання
концепція маркетингу
вірусний маркетинг
маркетинг
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Description: Кіш Д. І. Особливості використання вірусного маркетингу / Д. І. Кіш, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.203-205
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4920
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features_of_using_viral_marketing.pdfОсобливості використання вірусного маркетингу926.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.