Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4919
Назва: Особливості брендингу в сучасних ринкових умовах
Автори: Копча, В. В.
Бора, Наталія Юріївна
Ключові слова: маркетинг
брендинг
ринкові умови
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Копча В. В. Особливості брендингу в сучасних ринкових умовах / В. В. Копча, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.208-211
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4919
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_branding_in_today's_market_conditions.pdfОсобливості брендингу в сучасних ринкових умовах762.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.