Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4918
Назва: Лояльність споживачів в умовах глобальної конкуренції
Автори: Кончович, А. Т.
Кручак, Людмила Володимирівна
Ключові слова: конкуренція
маркетинг взаємовідносин
споживачі
маркетинг
маркетингова діяльність
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Кончович А. Т. Лояльність споживачів в умовах глобальної конкуренції / А. Т. Кончович, Л. В. Кручак // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.205-208
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4918
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Consumer_loyalty_in_global_competition.pdfЛояльність споживачів в умовах глобальної конкуренції937.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.