Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4918
Название: Лояльність споживачів в умовах глобальної конкуренції
Авторы: Кончович, А. Т.
Кручак, Людмила Володимирівна
Ключевые слова: конкуренція
маркетинг взаємовідносин
споживачі
маркетинг
маркетингова діяльність
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Описание: Кончович А. Т. Лояльність споживачів в умовах глобальної конкуренції / А. Т. Кончович, Л. В. Кручак // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.205-208
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4918
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Consumer_loyalty_in_global_competition.pdfЛояльність споживачів в умовах глобальної конкуренції937.72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.