Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4901
Название: Роль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіону
Авторы: Паулик, Алла Ярославівна
Феєр, Оксана Валеріївна
Ключевые слова: маркетинг
регіональна економіка
конкурентоспроможність регіону
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Описание: Паулик А. Я. Роль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіону / А. Я. Паулик, О. В. Феєр // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.214-215
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4901
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_role_marketing_shaping_competitiveness_region's_economy.pdfРоль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіону731.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.