Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4897
Назва: Актуальні передумови створення маркетингових шкіл
Автори: Росола, Уляна Василівна
Росола, О. А.
Ключові слова: актуальні передумови створення маркетингових шкіл
маркетинг
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Росола У. В. Актуальні передумови створення маркетингових шкіл / У. В. Росола, О. А. Росола // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.216-217
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4897
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Topical_prerequisites_for_creating_marketing_schools.pdfАктуальні передумови створення маркетингових шкіл731.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.