Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4884
Название: Сутність маркетингової стратегії підприємства та її місце в загальній стратегії розвитку підприємства
Авторы: Ярема, А. В.
Максименко, Діана Вікторівна
Ключевые слова: маркетинг
маркетингові підрозділи фірми
маркетингові стратегії підприємства
підприємство
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Описание: Ярема А. В. Сутність маркетингової стратегії підприємства та її місце в загальній стратегії розвитку підприємства / А. В. Ярема, Д. В. Максименко // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.222-223
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4884
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_essence_enterprise_marketing_strategy_place_overall_enterprise_development_strategy.pdfСутність маркетингової стратегії підприємства та її місце в загальній стратегії розвитку підприємства745.57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.