Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4840
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРеслер, Марина Василівна-
dc.date.accessioned2020-02-20T14:00:50Z-
dc.date.available2020-02-20T14:00:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4840-
dc.descriptionРеслер М. В. Вплив обліку на маркетингові комунікації для інноваційно-активних підприємств / М. В. Реслер // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М. В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.64-65en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectоблікen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.titleВплив обліку на маркетингові комунікації для інноваційно-активних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_impact_of_accounting_on_marketing_communications_for_innovative_businesses.pdfВплив обліку на маркетингові комунікації для інноваційно-активних підприємств738.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.