Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4808
Название: Комунікаційний комплекс як інструмент оптимізації збутової діяльності підприємства
Авторы: Кравченко, Тетяна Миколаївна
Ключевые слова: комунікативний комплекс
збутова діяльність підприємств
стратегічні напрямки
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Мета дослідження – аналіз теоретичного та практичного досвіду, щодо застосування комунікативного комплексу як інструменту збутової діяльності підприємства. Основні завдання дослідження:  дослідити сутність комунікативного комплексу та його місце у маркетинговій діяльності підприємства;  визначити інструменти комунікативного комплексу у маркетингу та особливості їх застосування;  розглянути тенденції застосування комунікативного комплексу для оптимізації збутової діяльності вітчизняних підприємств;  провести аналіз організаційно-економічної характеристики та збутоваої діяльності ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;  виконати аналіз маркетингової діяльності та комунікативного комплексу ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;  провести аналіз ефективності застосування комунікативного комплексу маркетингу на ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;  визначити стратегічні напрямки застосування комунікативного комплексу маркетингу на ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;  визначити напрямки підвищення ефективності комунікативного комплексу маркетингу на ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття».
Описание: Кравченко Т. М. Комунікаційний комплекс як інструмент оптимізації збутової діяльності підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / Т. М. Кравченко; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 72 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4808
Располагается в коллекциях:Untitled

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Communication_ complex_ as _a_ tool _for _optimizing_ the_ sales_ activity_ of _the_ enterprise.pdfКомунікаційний комплекс як інструмент оптимізації збутової діяльності підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»928.56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.