Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.contributor.authorЮхта, Ю. В.-
dc.date.accessioned2020-02-17T12:42:29Z-
dc.date.available2020-02-17T12:42:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4776-
dc.descriptionБарчі Б. В. Психологічний вплив реклами на свідомість людей / Б. В. Барчі, Ю. В. Юхта // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2019. - №Випуск 2(4). - С.28-31en_US
dc.description.abstractПроблема психологічних впливів у психології реклами як галузі наукового знання вкрай актуальна. Багато дослідників, розглядаючи проблему впливів у рекламі, особливу увагу приділяють усвідомлюваним і неусвідомлюваним впливам, а також детально розглядають відмінності між впливами раціональними, заснованими на логіці і переконуваних аргументах, і нераціональними, заснованими на емоціях і почуттях. Застосування психологічної науки дозволяє створити умови, при яких між споживачем товару і рекламодавцем виникає "діалог", що сприяє ефективному збуту товарів, послуг, взаєморозуміння.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectзасоби рекламиen_US
dc.subjectпослугиen_US
dc.subjectпсихологія рекламиen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectсвідомістьen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.titleПсихологічний вплив реклами на свідомість людейen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_psychological_impact_of_advertising_on_people's_minds.pdfПсихологічний вплив реклами на свідомість людей807.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.