Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4776
Назва: Психологічний вплив реклами на свідомість людей
Автори: Барчі, Беата Василівна
Юхта, Ю. В.
Ключові слова: засоби реклами
послуги
психологія реклами
реклама
свідомість
товар
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Проблема психологічних впливів у психології реклами як галузі наукового знання вкрай актуальна. Багато дослідників, розглядаючи проблему впливів у рекламі, особливу увагу приділяють усвідомлюваним і неусвідомлюваним впливам, а також детально розглядають відмінності між впливами раціональними, заснованими на логіці і переконуваних аргументах, і нераціональними, заснованими на емоціях і почуттях. Застосування психологічної науки дозволяє створити умови, при яких між споживачем товару і рекламодавцем виникає "діалог", що сприяє ефективному збуту товарів, послуг, взаєморозуміння.
Опис: Барчі Б. В. Психологічний вплив реклами на свідомість людей / Б. В. Барчі, Ю. В. Юхта // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2019. - №Випуск 2(4). - С.28-31
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4776
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_psychological_impact_of_advertising_on_people's_minds.pdfПсихологічний вплив реклами на свідомість людей807.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.