Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/474
Назва: Інтерпретація категорії "Інтерактивне педагогічне спілкування"
Автори: Горват, Маріанна Василівна
Ключові слова: спілкування
педагогічне спілкування
інтерактив
інтерактивне спілкування
інтерактивне педагогічне спілкування
Дата публікації: 2013
Серія/номер: Том 5 (47)
Випуск 31
Короткий огляд (реферат): У статті представлено інтерпретацію категорії «інтерактивне педагогічне спілкування» як засобу виховання толерантності молодших школярів. Висвітлено точки зору науковців щодо сутності категорії «спілкування». Як висновок нами зроблено визначення ключового поняття: нашого дослідження: «виховання толерантності молодших школярів у процесі інтерактивного педагогічного спілкування».
Опис: Горват, М. В. Інтерпретація категорії "Інтерактивне педагогічне спілкування" / М. В. Горват // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди : збірник наукових праць. - Київ : Гнозис, 2013. - Додаток 1 до Вип. 31, Том 5 (47) : Тематичний випуск "Вища освіта України в контексті інтеграції до Європейського освітнього простору". - С.140-147
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/474
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
005.pdfІнтерпретація категорії "Інтерактивне педагогічне спілкування"561.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.