Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4745
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах економічних змін
Автори: Бисага, Владислав Мирославович
Ключові слова: управління підприємством
управління маркетинговою діяльністю
економічні зміни
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Метою магістерської роботи є дослідження та обґрунтування особливостей управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Для досягнення мети сформовано наступні завдання: - дослідити зміст і завдання управління маркетинговою діяльністю підприємства; - узагальнити та систематизувати методи оцінки ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства; - дослідити ефективність управління маркетинговою діяльністю на досліджуваному підприємстві; - запропонувати напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Опис: Бисага В. М. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах економічних змін: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 073 «Менеджмент» / В. М. Бисага; наук. кер. О. В. Феєр. - Мукачево: МДУ, 2019. - 77с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4745
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management_ of _enterprise_ marketing _activity_ in _the_ conditions_ of_ economic_ changes.pdfУправління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах економічних змін: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 073 «Менеджмент»760.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.