Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4745
Название: Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах економічних змін
Авторы: Бисага, Владислав Мирославович
Ключевые слова: управління підприємством
управління маркетинговою діяльністю
економічні зміни
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Метою магістерської роботи є дослідження та обґрунтування особливостей управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Для досягнення мети сформовано наступні завдання: - дослідити зміст і завдання управління маркетинговою діяльністю підприємства; - узагальнити та систематизувати методи оцінки ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства; - дослідити ефективність управління маркетинговою діяльністю на досліджуваному підприємстві; - запропонувати напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Описание: Бисага В. М. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах економічних змін: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 073 «Менеджмент» / В. М. Бисага; наук. кер. О. В. Феєр. - Мукачево: МДУ, 2019. - 77с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4745
Располагается в коллекциях:Untitled

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Management_ of _enterprise_ marketing _activity_ in _the_ conditions_ of_ economic_ changes.pdfУправління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах економічних змін: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 073 «Менеджмент»760.26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.