Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4722
Titel: Практика усного та писемного мовлення: методичні вказівки до аналізу текстів художнього та публіцистичного стилю для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 014 Середня освіта (Мова та література (англійська))
Autoren: Кончович, Катерина Тиберіївна
Маліновська, Д. П.
Stichwörter: усне та писемне мовлення
аналіз текстів
методичні вказівки
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: Видання містить схеми аналізу текстів художнього та публіцистичного стилю, зразок аналізу художнього тексту та зразок аналізу публіцистичного тексту. Кожна схема та приклад аналізу включає пояснення лексико-граматичного, стилістичного та суспільно - політичного матеріалу текстів. Призначене для використання студентами в процесі виконання самостійної роботи та підготовки до практичних занять. Методичні вказівки розроблено у відповідності до програми дисципліни «Практика усного та писемного мовлення».
Beschreibung: Кончович К.Т., Маліновська Д.П., Практика усного та писемного мовлення: методичні вказівки до аналізу текстів художнього та публіцистичного стилю для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 014 Середня освіта (Мова та література (англійська)) / Укладачі К.Т. Кончович, Д.П. Маліновська. - Мукачево: МДУ, 2019. - 40с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4722
Enthalten in den Sammlungen:Методичні рекомендації

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Practice_ of_ Oral_ and_ Writing_Guidelines_ for _the_ Analysis_ of _Artistic_ and _Publicistic _Style_ Texts.pdfПрактика усного та писемного мовлення: методичні вказівки до аналізу текстів художнього та публіцистичного стилю для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 014 Середня освіта (Мова та література (англійська))1.74 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.