Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛесишин, Андріана Олегівна-
dc.date.accessioned2020-02-06T23:00:42Z-
dc.date.available2020-02-06T23:00:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4707-
dc.descriptionЛесишин А. О. Використання технології проблемного навчання у процесі оволодіння молодшими школярами природознавчими компетентностями: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 013 «Початкова освiта» /А. О. Лисишин; наук. кер. М. I. Кузьма-Качур - Мукачево: МДУ, 2019. - 77 с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження – теоретично обґрунтувати вибір методів проблемного навчання для формування природознавчої компетентності молодших школярів та експериментально перевірити їх ефективність. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати історичний аспект та сучасний стан проблеми розвитку ідеї проблемного навчання в теорії й практиці початкової освіти. 2. Розкрити особливості здійснення проблемного навчання у початковій школі. 3. Дослідно-експериментальним шляхом перевірити ефективність застосування проблемного навчання у процесі формування природознавчої компетентності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectтехнологія проблемного навчанняen_US
dc.subjectмолодші школяриen_US
dc.subjectприродознавчі компетентностіen_US
dc.titleВикористання технології проблемного навчання у процесі оволодіння молодшими школярами природознавчими компетентностямиen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_use _of_ problem-based_ learning_ technology_ in_ the_acquisition_ of_ science_ competences_ by _younger _students.pdfВикористання технології проблемного навчання у процесі оволодіння молодшими школярами природознавчими компетентностями: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 013 «Початкова освiта»916.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.