Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФекете, Янош Іванович-
dc.date.accessioned2020-02-06T20:54:11Z-
dc.date.available2020-02-06T20:54:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4701-
dc.descriptionФекете Я. І. Формування навичок художньої інтерпретації в процесі навчання гри на трубі: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 025 "Музичне мистецтво" / Я. І. Фекете; наук. кер. В. В. Гаснюк - Мукачево: МДУ, 2019. - 95 с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці процесу формування навичок художньої інтерпретації в процесі навчання гри на трубі. Реалізація поставленої мети передбачала розв’язання основних завдань дослідження: - здійснити аналіз інтерпретації як компонента музичної творчості; - обґрунтувати структуру художньої інтерпретації; - розкрити тенденції сучасного трубного виконавства; - здійснити діагностику стану сформованості інтерпретаційних умінь студентів-трубачів; - обґрунтувати методичні основи, що забезпечать ефективність процесу формування навичок художньої інтерпретації музикантів-виконавців у класі труби.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectнавчання гри на трубіen_US
dc.subjectхудожня інтерпретаціяen_US
dc.subjectмузична творчістьen_US
dc.titleФормування навичок художньої інтерпретації в процесі навчання гри на трубіen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_ of_ skills_ of_ artistic_ interpretation_ in_ the_ process _of _learning_ the _game_ of_ trumpet.pdfФормування навичок художньої інтерпретації в процесі навчання гри на трубі: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 025 "Музичне мистецтво"929.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.