Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4681
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алмаші, Світлана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Костю, Світлана Йосипівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-05T13:31:33Z | - |
dc.date.available | 2020-02-05T13:31:33Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4681 | - |
dc.description | Алмаші С. Дослідження психологічної готовності студентів-психологів до майбутньої професійної діяльності / С. Алмаші, С. Костю // Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць. – К.: НУОУ, 2019. – Вип. 2 (52). - С. 5-15 | en_US |
dc.description.abstract | У статті здійснений теоретичний аналіз психологічної готовності студентів до майбутньої професійної діяльності. Проаналізовані складові компоненти структури психологічної готовності та різні засади її формування. Обґрунтовані методики емпіричного дослідження. Представлені результати дослідження психологічної готовності студентів до майбутньої професійної діяльності. Вказано на перспективу подальших досліджень. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | готовність | en_US |
dc.subject | психологічна готовність | en_US |
dc.subject | професійні якості особистості | en_US |
dc.subject | професіоналізм | en_US |
dc.subject | компоненти структури психологічної готовності | en_US |
dc.title | Дослідження психологічної готовності студентів-психологів до майбутньої професійної діяльності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Research_ of _psychological_readiness _of_ students-psychologists _for_ future_ professional_ activity.pdf | Дослідження психологічної готовності студентів-психологів до майбутньої професійної діяльності | 2.14 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.