Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/427
Title: Психологічний аналіз труднощів у діяльності і спілкуванні школярів при переході з початкової школи в основну
Authors: Матіко, Марія
Алмаші, Світлана Іванівна
Keywords: психологічний аналіз труднощів школярів
Issue Date: 25-Apr-2017
Abstract: В початковий період навчання у дітей закладається фундамент системи знань, які поповнюються в подальші роки. В цей же час формуються розумові та практичні операції, дії і навички, без яких неможливі подальші навчання та практична діяльність. Відсутність цього фундаменту приводить до надмірних труднощів в оволодінні програмою середніх класів. У результаті такі діти нерідко випадають з процесу навчання. У житті дітей, «тепер вже підлітків, настає, так би мовити, період третього дорослішання, якщо вважати, що перший період пройшов в дошкільному дитинстві, а другий - у початкових класах». Перехід до основної школи є не менш важливим і переломним періодом у житті учнів, ніж їх надходження в I клас.
Description: Матіко, М. Психологічний аналіз труднощів у діяльності і спілкуванні школярів при переході з початкової школи в основну / М. Матіко, С. Алмаші // Психологія національної безпеки : збірник тез науково-практичної конференції з міжнародною участю (25 квітня 2017 року). - Львів : "СПОЛОМ", 2017. - С.108-112
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/427
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матіко Марія, Алмаші Світлана. Психоло-split-merge.pdfПсихологічний аналіз труднощів у діяльності і спілкуванні школярів при переході з початкової школи в основну1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.