Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/423
Összes dokumentumadat
DC mező | Érték | Nyelv |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алмаші, Світлана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-20T09:30:23Z | - |
dc.date.available | 2017-11-20T09:30:23Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/423 | - |
dc.description | Алмаші, С. І. Ціннісна орієнтація як основа формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів / С. І. Алмаші // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology : Journal. - Budapest, 2014. - № II(13). Issue 26. - С.77-80 | en_US |
dc.description.abstract | Обґрунтовано сутність ціннісного ставлення до професійної діяльності. Розкрито поняття "ціннісна орієнтація". Розглянуті особливості впливу ціннісних орієнтацій на формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Розкрито структуру професійно-ціннісних орієнтацій студентів. У ставленні до професійної діяльності виокремлено такі цінності: цінності професії, що пов’язані із самовизначенням у професійній діяльності; цінності професії, що виникають на основі різних видів винагороди професійної діяльності з боку суспільства; цінності, що утворюються на базі різних рис тієї чи іншої професії; цінності вищого ґатунку, що використовуються в суспільстві для регуляції ставлення до професії. Представлені методики для дослідження ціннісних орієнтацій студентів, а саме: методика М. Рокіча, яка базувалася на процедурі прямого ранжування списку цінностей та тест смисложиттєвих орієнтацій Д.О. Леонтьєва (СЖО). Проаналізовані особливості трансформації ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки, на основі виборки студентів перших, третіх та п’ятих курсів педагогічного факультету. Зроблено висновок, що зміни в ціннісних орієнтаціях студентської молоді потребують перегляду та впровадження нових форм та методів роботи у вузі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Budapest | en_US |
dc.relation.ispartofseries | № II(13 | - |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | цінності | en_US |
dc.subject | ціннісні орієнтації | en_US |
dc.subject | структура професійно-ціннісних орієнтацій студентів | en_US |
dc.subject | процес формування ціннісних орієнтацій студентів | en_US |
dc.title | Ціннісна орієнтація як основа формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Алмаші С.І. Ціннісна орієнтація як основа формування професійної компетентності (1).pdf | Ціннісна орієнтація як основа формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів | 383.57 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!