Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/418
Назва: Формування первинного економічного досвіду старших дошкільників засобами мовленнєво-ігрової діяльності
Автори: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: гра
мовленнєво-ігрова діяльність
соціальне довкілля
економіка
економічне виховання
первинний економічний досвід
творчість
гра-стратегія
Дата публікації: 2015
Серія/номер: ;Випуск 47.
Короткий огляд (реферат): В статті обгрунтовується сутність поняття «первинний економічний досвід», розкривається значення мовленнєво-ігрової діяльност і як одного із основних засобів економічного виховання дошкільників в ДНЗ. В ході дослідження зроблено висновки, що процес формування первинного економічного досвіду старших дошкільників, що відбувається поетапно буде успішним, якщо врахувати специфіку кожного етапу та сукупно реалізувати такі педагогічні умови: забезпечення комплексного підходу до процесу економічного виховання, надання пріоритету мовленнєво-ігровій діяльності серед інших засобів формування первинного економічного досвіду; поступове впровадження ігор економічної спрямованості в навчально-виховний процес дошкільного закладу.
Опис: Атрощенко, Т. О. Формування первинного економічного досвіду старших дошкільників засобами мовленнєво-ігрової діяльності / Т. О. Атрощенко // Педагогіка та психологія : збірник наукових праць / за заг. ред. І.Ф. Прокопенка, С.Т. Золотухіної. - Харків : Щедра садиба плюс, 2015. - Вип. 47. - С.3-13.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/418
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
005.pdfФормування первинного економічного досвіду старших дошкільників засобами мовленнєво-ігрової діяльності6.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.