Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4049
Назва: Теоретичні основи дослідження міжособистісної взаємодії майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Данкович, А. М.
Ключові слова: початкова школа
майбутні вчителі
міжособистісна взаємодія
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Розман І. І. Теоретичні основи дослідження міжособистісної взаємодії майбутнього вчителя початкової школи / І. І. Розман, А. М. Данкович // Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Мукачево, 25 жовтня 2018 року) / гол.ред. В.І. Кобаль. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 266-268
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4049
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical_bases_of_research_of_interpersonal_interaction_of_the_future_elementary_school_teacher.pdfТеоретичні основи дослідження міжособистісної взаємодії майбутнього вчителя початкової школи862.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.