Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4009
Назва: Сутність поняття "моніторинг" як функції управління освітнім процесом закладу дошкільної освіти
Автори: Добош, Олена Михайлівна
Поллогі, В. М.
Ключові слова: моніторинг
освітній процес
дошкільний навчальний заклад
управління
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Добош О. М. Сутність поняття "моніторинг" як функції управління освітнім процесом закладу дошкільної освіти / О. М. Добош, В. М. Поллогі // Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Мукачево, 25 жовтня 2018 року) / гол.ред. В.І. Кобаль. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 222-225
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4009
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_essence_of_the_concept_of_monitoring_as_a_function_of_managing_the_educational_process_of_a_preschool_institution.pdfСутність поняття "моніторинг" як функції управління освітнім процесом закладу дошкільної освіти869.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.