Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3997
Назва: Теоретичні основи наступності як педагогічної категорії
Автори: Чекан, Оксана Іванівна
Дранчак, М. В.
Ключові слова: наступність
наступність навчання
дошкільний навчальний заклад
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: МДУ
Опис: Чекан О. І. Теоретичні основи наступності як педагогічної категорії / О. І. Чекан, М. В. Дранчак // Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Мукачево, 25 жовтня 2018 року) / гол.ред. В.І. Кобаль. - Мукачево : МДУ, 2018. - С 186-188
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3997
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical_bases_of_continuity_as_a_pedagogical_category.pdfТеоретичні основи наступності як педагогічної категорії874.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.