Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3944
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧучка, Іван Михайлович-
dc.contributor.authorЛендєл, Олег Дмитрович-
dc.contributor.authorТіба, В. В.-
dc.date.accessioned2019-10-29T08:10:53Z-
dc.date.available2019-10-29T08:10:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3944-
dc.descriptionЧучка І. М. Обгрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства / І. М. Чучка, О. Д. Лендєл, В. В. Тіба // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 262-266en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингова стратегія підприємстваen_US
dc.subjectдіяльність підприємстваen_US
dc.titleОбгрунтування вибору маркетингової стратегії підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Justification_of_choice_of_marketing_strategy_of_enterprise.pdfОбгрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства747.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.