Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3944
Назва: Обгрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства
Автори: Чучка, Іван Михайлович
Лендєл, Олег Дмитрович
Тіба, В. В.
Ключові слова: маркетингова стратегія підприємства
діяльність підприємства
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Чучка І. М. Обгрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства / І. М. Чучка, О. Д. Лендєл, В. В. Тіба // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 262-266
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3944
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Justification_of_choice_of_marketing_strategy_of_enterprise.pdfОбгрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства747.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.