Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3944
Title: Обгрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства
Authors: Чучка, Іван Михайлович
Лендєл, Олег Дмитрович
Тіба, В. В.
Keywords: маркетингова стратегія підприємства
діяльність підприємства
Issue Date: 2018
Publisher: МДУ
Description: Чучка І. М. Обгрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства / І. М. Чучка, О. Д. Лендєл, В. В. Тіба // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 262-266
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3944
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Justification_of_choice_of_marketing_strategy_of_enterprise.pdfОбгрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства747.87 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!