Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936
Назва: Застосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Бундзяк, Л. В.
Ключові слова: маркетингові дослідження
підприєство
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Гаврилець О. В. Застосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів / О. В. Гаврилець, Л. В. Бундзяк // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 243-245
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Application_marketing_research_methods_when_developing_new_products.pdfЗастосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів909.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.