Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936
Titel: Застосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів
Autoren: Гаврилець, Олеся Василівна
Бундзяк, Л. В.
Stichwörter: маркетингові дослідження
підприєство
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Гаврилець О. В. Застосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів / О. В. Гаврилець, Л. В. Бундзяк // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 243-245
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Application_marketing_research_methods_when_developing_new_products.pdfЗастосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів909.31 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.