Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3930
Title: Маркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади
Authors: Габовда, Анжеліка Міланівна
Боднар, Й. В.
Keywords: маркетинговий менеджмент
підприємство
маркетингова діяльність
Issue Date: 2018
Publisher: МДУ
Description: Габовда А. М. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади / А. М. Габовда, Й. В. Боднар // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 240-243
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3930
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing_Management_at_Enterprise_Theoretical_Foundations.pdfМаркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади913.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.