Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3924
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorФекете, Т. А.-
dc.date.accessioned2019-10-25T09:43:29Z-
dc.date.available2019-10-25T09:43:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3924-
dc.descriptionБора Н. Ю. Сутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовах / Н. Ю. Бора, Т. А. Фекете // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 231-234en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectмаркетингові рішенняen_US
dc.titleСутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовахen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_essence_principles_and_tasks_marketing_research_in_modern_conditions.pdfСутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовах910.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.