Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3924
Назва: Сутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовах
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Фекете, Т. А.
Ключові слова: підприємство
маркетингові рішення
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Бора Н. Ю. Сутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовах / Н. Ю. Бора, Т. А. Фекете // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 231-234
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3924
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_essence_principles_and_tasks_marketing_research_in_modern_conditions.pdfСутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовах910.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.