Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3924
Название: Сутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовах
Авторы: Бора, Наталія Юріївна
Фекете, Т. А.
Ключевые слова: підприємство
маркетингові рішення
Дата публикации: 2018
Издательство: МДУ
Описание: Бора Н. Ю. Сутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовах / Н. Ю. Бора, Т. А. Фекете // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 231-234
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3924
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_essence_principles_and_tasks_marketing_research_in_modern_conditions.pdfСутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовах910.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.