Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3924
Title: Сутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовах
Authors: Бора, Наталія Юріївна
Фекете, Т. А.
Keywords: підприємство
маркетингові рішення
Issue Date: 2018
Publisher: МДУ
Description: Бора Н. Ю. Сутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовах / Н. Ю. Бора, Т. А. Фекете // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 231-234
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3924
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_essence_principles_and_tasks_marketing_research_in_modern_conditions.pdfСутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовах910.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.