Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3849
Название: Імідж підприємства сфери послуг: його роль та етапи формування
Авторы: Рубіш, Марина Андріївна
Ключевые слова: імідж підприємства
імідж
створення доброго іміджу
сфера послуг
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Описание: Рубіш М. А. Імідж підприємства сфери послуг: його роль та етапи формування / М. А. Рубіш // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево 18-19 квітня). - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 159-161
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3849
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Image_of_a_service_company_its_role_and_stages_of_formation.pdfІмідж підприємства сфери послуг: його роль та етапи формування670.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.