Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3761
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах маркетингу
Автори: Росола, Уляна Василівна
Ярема, А. В.
Ключові слова: маркетинг
управління підприємства
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Росола У. В. Управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах маркетингу / У. В. Росола, А. В. Ярема // Фінансове регулювання зрушень в економіці України : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м.Мукачево, 20 березня 2019 року). - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 146-148
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3761
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management_of_competitiveness_of_enterprises_on_the_basis_of_marketing.pdfУправління конкурентоспроможністю підприємств на засадах маркетингу755.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.