Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3759
Назва: Маркетингові стратегії в управлінні діяльністю підприємства
Автори: Росола, Уляна Василівна
Федорів, О. І.
Ключові слова: діяльність підприємства
маркетингові стратегії
маркетингові дослідження
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Росола У. В. Маркетингові стратегії в управлінні діяльністю підприємства / У. В. Росола, О. І. Федорів// Фінансове регулювання зрушень в економіці України : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м.Мукачево, 20 березня 2019 року). - Мукачево: МДУ, 2019. - С. 144-146
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3759
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_strategies_in_enterprise_management.pdfМаркетингові стратегії в управлінні діяльністю підприємства742.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.