Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3752
Назва: Особливості маркетингового управління підприємства сфери послуг
Автори: Росола, Уляна Василівна
Фекете, Т. А.
Ключові слова: маркетингове управління
сфера послуг
підприємство
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Росола У. В. Особливості маркетингового управління підприємства сфери послуг / У. В. Росола, Т. А. Фекете // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. - Мукачево : МДУ, 2019. - С 490-492
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3752
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_marketing_management_of_service_industry.pdfОсобливості маркетингового управління підприємства сфери послуг748.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.